vineri, 22 martie 2013

Din clipa de viata...

M-am nascut intr-o scoica...nu, nu sunt perla si nici nu mi-as dori sa fiu...
Am inceput sa respir printre aripi de fluturi...cu perdaf de aroma de floare...nu, n-am fost omida sau cine stie...
Am invatat sa merg sprijinita de coloana vertebrala a copacilor...uneori mi-am scrijilit palmele de scoarta lor si am si acum in palme urmele primelor mele cazaturi pe pamantul reavan...
Am inceput sa iubesc atunci cand inima nici nu-mi crescuse bine...poate iubeam cu creierul...acum nu mai conteaza, pentru ca intre timp inima mi-a devenit intreaga...
Traiesc intr-o ceasca cu cafea...si sper din tot sufletul sa dau cat mai tarziu de zat, pentru ca nu-mi place ghicitul in cafea si nu vreau sa stiu nimic din viitorul ce va sa vina...
Iubesc aceasta viata ca o clipa si astept cu nerabdare clipele viitoare pe care le-am mai trait sau nu...in care am invatat sa respir, sa merg, sa iubesc...
Astept sa vina clipele in care sa invat din nou ceea ce am invatat dar deja am uitat...si ce placut va fi sa ma prefac ca o fac pentru prima data...
As fi vrut sa ma nasc din nou intr-o scoica, dar presimt ca urmatoare clipa de viata imi va rezerva altceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu