marți, 12 martie 2013

Leoflex...cadou pantofi si slujba ideala

Ei bine, mi-am gasit o noua vocatie sau o noua meserie sau un nou job...cum va convine...TESTATOR DE PANTOFI!
Da, ati auzit bine, nu stiu daca veti gasi meseria in CAEN, dar aflati ca exista. Au gasit-o ce de la http://leofex.ro/ si te mai si platesc pentru asta. Adica iti dau bani, pantofi de purat, o pereche la alegere si tu trebuie sa le scrii impresiile. Pfuuu...uite asta-i meseria care-mi place! De ce nu s-o fi inventat domle mai de mult? In ziua de azi, cand toata lumea inveneaza taxe, impozite si alte biruri care mai de care mai nastrusnice, uite ca cei de la leoflex au intiat aceasta campanie care mi se pare extrem de incitanta si de atractiva.
Prin urmare...se ia o colectie de pantofi primavara-vara 2013, se alege cate o pereche de pantofi pentru fiecare  dintre cei 20 de norocosi si sa da drumul la purtare. Ei...dar aceste 20 de persoane, pe langa faptul ca suntfoarte norocoase, vor mai fi remunerate, cu 150 de lei pentru serviciile aduse: fix cat sa nu lipseasca mielul de pe masa de Paste. Pai, in conditiile in care mai esti si bugetar, zau ca ti-a pus Dumnezeu mana in cap: pantofi, bani ches si noroc. Ei hai, ca poate azi e ziua mea norocoasa.
Asadar, nu-i mult de spus, nici de facut, avand in vedere ca absolut fiecare dintre noi se incalta inainte de a pleca de acasa: la serviciu, la cumparaturi, in barc cu bebele, la scoala, la banca pentru a-si achita ratele sau la agentia de somaj pentru a-si ridica indemnizatia.
Iata-i si pe Facebook pe cei de la Leofex unde veti gasi desigur toate aspectele acestei campanii. Ce vreau sa mai spun e ca pantofii raman la purtator, plata este doar pentru o saptamana de munca, impropriu spus pentru ca este o adevarata placere, iar posesorul-norocos trebuie sa fie atent la urmatoarele aspecte: aspect, comoditate si adaptarea cu diverse articole de imbracaminte.
Eu una mi-am ales deja perechea de pantofi http://leofex.ro/products-page/colectia-primavara-vara-2013/pantofi-femei-479-1/ si sper sa fiu si una dintre cei 20 de norocosi.
Asa ca promit sa vin la raport si aici, pe blog sa va conving ca mi-am facut treaba bine si ca am asigurat mielul de Paste. Basca, iupurasul mi-a mai adus cadou si o pereche de pantofi.
Hai si voi la depus CV-uri! Bafa multa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu