luni, 28 aprilie 2014

Nutrivita, calea spre sanatate



Toata viata am avut regretul ca nu am putut sa folosesc un anumit cuvant pentru a ma descrie: SLABA. Nu am fost niciodata slaba, dar asta nu m-a impiedicat sa fac lucruri pe care persoanele slabe le pot face. Trebuie insa sa recunosc ca atunci cand vine caldura, lucrurile zboara mai greu de pe mine decat de pe o silfida, iar bluzele si rochiile cu maneci sunt ceva obisnuit in garderoba mea. Ei...as vrea sa port si eu rochii fara maneci si fuste pana la genunchi, dar aspectul meu mai corpolent nu e intotdeauna pe gustul meu, prin urmare nici pe gustul celor din jur. Si cum s-au inventat oglinzile, obisnuiesc sa ma uit mai intai in ele inainte de a iesi pe strada. Norocul meu, altfel cine stie ce mai iesea.
Cunosc toate dietele si curele de slabire, asa cum cunosc si toate frustrarile la care esti supus atunci cand iesi la terasa cu prietenii si tu mananci o salata de varza si bei o apa plata, in timp ce ei se desfata cu mici la gratar si deserturi ciocolatoase. 
Ei, gata cu supele de varza, cu ceaiurile de slabit, cu pastilele la care se face reclama ieftina, cu flacoanele cu solutie miraculoasa care te slabesc peste noapte. Gata cu minciunile si cu banii aruncati in vant! Gata cu reclamele fotoshopate in care le vezi pe unele slabind dupa ce erau cat ecranul!
Dar cum si persoanele corpolente trebuie sa traiasca si sa se bucure de viata, Nutrivita s-a gandit sa scoata pe piata niste produse dietetice si bio menite sa-ti faca viata roz, sa mananci si sa slabesti.
Si-ar fi imaginat cineva ca si persoanele cu greutate pot manca batoane cu ciocolata si batoane cu caramel fara sa atraga oprobiul public si fara sa stea cu teama ca se pot ingrasa? Slabire cu batoane din ciocolata? Da! Se poate, deoarece doua astfel de batoane inlocuiesc o masa si contin doar 236 Kcal. 
Ei...dar ce-ati spune de un baton din ciocolata si inima de pralina? Vi se pare imposibil? Deloc adevarat, pentru ca si in acest caz, poti inlocui o masa cu doua batoane si consumi doar 235 Kcal.
Multumesc Gerlinea, pentru ca va ganditi si la noi, cei nu tocmai silfizi, dar atat de napastuiti de soarta!
Si daca inca nu v-ati convins, trebuie sa va spun si despre produsele Gerble. Puteti alege dintre batoanele cu smochine, biscuitii cu susan, biscuitii cu portocale, biscuitii cu lapte sau chiar cerealele cu cacao, numai bune pentru un mic dejun sanatos. Frica de ingrasare? ZERO! Frica de a manca bun fara sa excluzi posibilitatea de a te ingrasa? Nula! Produsele de la Gerble sunt dietetice., deoarece au continut redus de zahar si sunt destinate chiar si persoanelor cu intoleranta la gluten.
Si pentru tot am adus aminte despre persoanele care au intoleranta la gluten, simt ca nu pot respira daca nu va spun si despre Gerble No Gluten. 
Biscuitii glazurati sau biscuitii cu pepite de ciocolata, madlenele cu lamaie si mini-checurile, painea cu fibre si fursecurile cu cacao va stau la dispozitie sa le mancati fara teama de alergie sau de ingrasare.

Puteti servi toate aceste bunatati la o ceasca de cafea sau la un ceai. Dar si pentru ca indulcitul ceaiului sau al cafelei este o mare problema pentru noi cei corpolenti, indulcitorul natural Stevia ne va scapa de stres, pentru ca ne putem indulci bauturile dupa placul si pofta inimii. Si daca sunteti maestri in arta culinara, ei bine, va puteti indulci cu ea si prajiturile si chiar gemurile si dulceturile la care de obicei avem interzis.
Recomandarea mea este sa facem si putin sport, pentru ca o slabire armonioasa inseamna si miscare. Prin slabitul fara miscare nu facem altceva decat sa pierdem si muschi si tesut adipos. Insa, avem nevoie de muschi, asa ca slabitul cu sport este cel mai indicat. Prin urmare, adio tesut adipos, bun venit muschiuleti! Fie ca mergeti pe bicicleta sau la plimbare, in ritm mai alert, fie ca jucati tenis sau inotati,  fie ca alergati pe munte sau mergeti la sala de fitness, veti simti nevoia de energizante. Nimic mai simplu cu Isostar care va ofera programe in functie de sportul practicat.

Haideti dragi prieteni grasuti, sa ne folosim de aceste produse pe care suntem norocosi ca le putem gasi si sa ne vedem la sfarsitul verii cu kilograme mai putine, mai zvelti si mai plini de energie.
Personal am inceput deja programul de slabire si am reusit sa ma debarasez de 1/3 din surplusul de greutate. Imi dau intalnire cu voi pe la toamna pentru a va spune cum am reusit sa ma debarasez si de celelalte 2/3 din surplusul meu de greutate.
Mult succes tututor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu