marți, 29 aprilie 2014

Visez cu DTS TRAVEL AGENCY

De vreo cativa ani mi-am descoperit bucuria de a calatori. N-as putea spune ca inainte nu-mi placea sa ma plimb, dar trebuie sa recunosc ca de o buna bucata de vreme incoace, cum da firul ierbii, calcaiele mele incep sa scapere.
Imi place sa visez si pana ajung in locurile in care imi propun sa ajung in concediu, bantui pe internet, caut locuri neatinse de mine, rasfoiesc site-urile de profil si-mi imaginez ca ma aflu deja acolo. Si cum deja am ajuns in destinatia dorita, imi place ca in acel loc sa-mi placa totul. Nu exista locuri in care sa ajung si ceva sa ma nemultumeasca. Fiecare loc nou e ceva unic pentru mine si-mi place tot la el. Poate ca si aievea au fost destinatii care nu au fost perfecte, dar n-am lasat niciun nor sa-mi umbreasca vacanta mult visata si nicio persoana sa-mi tulbure sentimentele pe care le traiesc si le visez mai inainte de a putea pune piciorul intr-un loc palpabil.
Visez si asta poate nu tine de foame, dar tine de sete spirituala. Imi imaginez ca ma plimb prin locuri prin care poate nu voi ajunge niciodata, dar intotdeauna voi sti sa sufletul meu a fost deja pe acolo. E un fel de deja vu, iar sentimentul asta uneori iti poate da teama, alteori iti poate da senzatia ca ti-au crescut aripi.
Am aripi si poate asta nu e pe placul si confortul oricui, insa pe mine ma ajuta sa pot ajunge mai repede acolo unde inima mea a ajuns deja. Imi urmez intotdeauna inima cu trupul, uneori obosit de tumultul si rutina zilnica, alteori garbovit de poverile vietii. Insa inima mea reuseste intotdeauna ca atunci cand se intalneste cu trupul ce-o gazduieste sa-l intinereasca aidoma unei iubiri intre doua persoane de varste diferite. Transplantul de viata dintre inima si corp inseamna ceva vital pentru mine, mai ales atunci cand inima mea adora sa plece mai inaintea mea in calatorie.
Visand in acest fel, am descoperit o agentie de turism in care am gasit oferte pe care pe alte site-uri de specialitate nu le-am gasit. Am invatat aici ce inseamna turismul dentar, dar am descoperit si fabuloase destinatii si oferte in turismul extern, turismul intern, turismul pentru seniori si turismul scolar.
Si pentru ca deja sunt indragostita de Turcia, am cautat din prima oferte Turcia. Initial, crezusem ca mi-am lasat inima in Paris, dar acolo imi lasasem doar sufletul, pentru ca inima mea a ramas in Turcia si trebuie neaparat sa ajung din nou acolo pentru a o regasi. Sa va mai spun ca am gasit oferte catre Marmaris si am inchis ochii visand? Am dansat din nou pe micile stradute din Marmaris, asa cum o faceam acum 3 ani, pe muzica de la micile restaurante aflate pe malul marii. Oh, Marmaris, cu siguranta ne vom revedea intr-o zi!
Dar pentru ca iubesc si Grecia, a trebuit sa merg si catre ofertele din litoral Grecia. Si da, l-am gasit pe Messonghi Beach, acolo unde m-as intoarce oricand, la orice ora.
Ei bine dragi prieteni, daca vreti sa va petreceti un concediu minunat in Grecia, alegeti Hotelul Messonghi Beach din Insula Corfu. Va garantez ca nu veti regreta nicio clipa si ca mai inainte sa plecati de acolo va veti dori sa va intoarceti. Locatia este absolut minunata, un resort cu mai multe corpuri de locuit care va ofera liniste la amiaza pentru o clipa de odihna, dar si posibilitatea de a va petrece seara si noaptea intr-o continua distractie. Animatorii stiu foarte bine sa-si faca treaba si veti regasi printre ei si romani. Nu trebuie sa iesiti din resort pentru a trai viata de noapte, asa cum nu trebuie sa mai cautati nimic in afara lui, pentru ca veti gasi totul acolo.
Si pentru ca romanul este gurmand, va veti rasfata papilele gustative cu fel si fel de bunatati de la all inclusive, printre care amintesc doar supa de scoici sau scoicile pane si porumbelul la tava sau cotletele de miel absolut delicioase.
Sa va mai spun ca plaja este la picioarele voastre, iar daca soarele va gaseste insetati, veti putea rezolva aceasta problema si la barul de pe plaja, nu numai la cel din restaurantul hotelului.
La ora pranzului e bine sa faceti putina miscare la ora de gimnastica in piscina dupa care cu siguranta veti cadea extenuati in patul proaspat aranjat de cameriste.
Sa nu uitati atunci cand plecati de asigurari medicale. Nu se stie cand Doamne fereste calcati pe vreun arici de mare.
Visez deja si asta-mi place nespus! Inima mea deja a plecat in Spania...Tenerife ma astepata s-o gasesc bronzata...sper s-o mai recunosc si s-o recuperez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu