marți, 13 mai 2014

Floraria Mobila aduce zambete si emotii

Incep prin a va spune ca am in Bucuresti o matusa care a implinit nu de mult venerabila varsta de 80 de ani. Nu va imaginati ca merge in baston si este cocosata de greutatile vietii. Dimpotriva, matusa mea este o doamna foarte cocheta, intotdeauna atenta cu tinuta sa si extraordinar de volubila.
Cu prilejul deferitor sarabatori sau aniversari, obisnuiam sa-i trimit cate ceva, dulciuri la comanda sau ceva vin de prin partile Vrancei. Anul trecut, cu ocazia zilei sale de nastere i-am trimis un buchet cu flori. Nicio sticla cu vin vechi din lumea asta si niciun tort supraetajat n-ar fi reusit sa-i aduca atat bucurie cata i-a putut aduce acel buchet micut de flori parfumate. Zile in sir, la matusa mea in casa s-au perindat toate vecinele care o vizitau la invitatia ei, numai ca sa vada minunatia. Pelerinaj, nu alta...
M-am gandit insa ca oamenii se bucura atunci cand primesc flori fara vreo ocazie speciala, fara nici macar sa le treaca vreo secunda prin gand ca cineva s-ar gandi la ei si mai mult decat atat, ca le-ar putea trimite flori. Cati dintre noi n-ar tresari de emotie daca s-ar trezi la usa cu un curier ce ar purta in brate un cosulet cu flori sau un buchet frumos aranjat si mirositor? Cati dintre noi ar ramen impasibili atunci cand ar deschide bratele catre o parte dintr-o gradina, catre o parte dintr-o lume in care grijile si necazurile dispar?
Ei bine, eu traiesc de cealalta parte a baricadei si-mi place sa traiesc sentimentul acela pe care il ai atunci cand faci cuiva o bucurie. De curand am descoperit o florarie online care livreaza buchete de flori doar in 2 ore. 2 ore? E posibil asa ceva? Se pare ca da si oricum voi proba termenul de expediere, pentru ca mintea-mi zboara deja din nou catre matusa mea si o si vad deja deschizand bratele catre un buchet cu flori.
Am intrat de curiozitate si am vizualizat toate categoriile de flori pe care le putem oferi prin intermediul Florariei Mobile. In mod deosebit mi-a atras atentia sectiunea Aranjamente florale acolo unde feziile, lalelele, trandafirii, crizantemele si orhideele vorbesc intr-un limbaj al florilor si te fascineaza prin simpla lor prezenta.
Ar putea cineva sa nu-si dea frau liber emotiilor in fata unui asemenea aranjament floral, atunci cand mirosul freziilor te invaluie discret de sub albastrul iradiant al irisilor si se sprijina domol pe moliciunea feciorelnica a lalelelor?

 

In fine, o mie de vorbe un ban nu fac, dar 101 de lalele cred ca nu mai au nevoie de absolut niciun cuvant. Desi, daca stau bine sa ma gandesc, cred ca n-as putea gasi nici macar un singur cuvant care sa reziste in fata unei asemenea capodopere.



Inchei, prin a va indemna sa vizitati site-ul Florariei Mobile si sa nu ezitati sa va faceti prietenii, rudele sau chiar colegele de serviciu sa-si deschida bratele catre o parte de lume catre care multi dintre noi visam.

Un comentariu:

  1. Bună!
    Pentru că îmi place blogul tău, m-am înscris.
    Am deschis un nou blog. Te invit pe http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/ poate ai plăcerea să te înscrii.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere