joi, 16 octombrie 2014

Bicicleta din dotare m-a fortat sa fac miscare

Sa zicem ca cel de-al doilea nume al meu este COMODITATE. Sa mai spunem ca ani de zile fizicul nu mi s-a urnit din loc, asemenea unei stanci in care chit ca marea sapa pe zi ce trece, ea ramane acolo neclintita.
Ei bine, de anul acesta am spus NU comoditatii din considerente de sanatate si de silueta.
Daca pana acum mai aveam putin si intram cu masina pana in magazin, de anul acesta, mi-am lasat masina sa se odihneasca si am folosit-o doar la drumuri lungi.
Poate ca am fost putin fortata si de imprejurari, in sensul in care m-am trezit plocon cu un cadou sub forma de bicicleta. Si pentru ca darurile nu se discuta, a trebuit sa le arat celor care m-au cadorisit cu ea ca sunt mandra tare de un asemenea dar. Numai eu am stiut cat i-am putut blagoslovi ca in loc de bicla imi putea aduce si ei ceva comestibil si savuros.
Ei bine, la 100 si ceva de kile nu te incumeti prea usor sa te urci pe doua roti. Vanataile de rigoare, cazaturile bonus si mersul noaptea, atunci cand existau mai putini spectatori, mi-au adus aminte de mersul pe bicicleta care cica nu se uita niciodata. Se poate, dar eu nu ma urcasem pe bicicleta de la 10 ani si tocmai facusem o pauza de alti 20.
Acestea fiind spuse, am devenit o impatimita a biciclitului si cu ajutorul cadoului, a unei alimentatii echilibrate si a sedintelor de masaj, am reusit sa scap de un surplus de 30 de kg. Cine s-ar fi gandot la asta, atunci cand obiectul groazei imi intrase in casa? Poate doar prietenii mei? Mie nici prin gand nu mi-ar fi trecut asa ceva.
Am reusit sa vad si alte parti frumoase ale pedalatului: lipsa aglomeratiei, evitarea mirosurilor de transpiratie din troleu, imposibilitatea ramanerii fara portofel si uimirea celor din jur care ramaneau cu gura cascata atunci cand ma vedeau subtiindu-ma pe zi ce trece.
Mai mult decat atat, ma incumet sa particip chiar la maratonuri. Nu va imaginati ca ies castigatoare, insa triunm atunci cand la linia de sosire se afla cel putin un concurent in spatele meu.

Zilele trecute am dat pe internet peste o provocare si anume posibilitatea de a castiga un voucer de  400 de lei oferit de cei de la Decathlon. Puteti sa-l castigati si voi, doar daca va faceti un selfie si-l urcati in aplicatia Do the right mix 
https://www.facebook.com/DoTheRightMixRomania/app_1532474300309002
Poate va ispiteste mai mult daca va uitati la clipul acesta
https://www.youtube.com/watch?v=FrSEYo25LXk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu