duminică, 14 iunie 2015

Bergenbier Munti Albastri

Am avut norocul sa fiu Buzzer in Campania de testare Bergenbier Munti Albastri.

Am descoperit cu aceasta ocazie noua tehnologie racoritoare de la Bergenbier! Datorita inovatiei termosensibile acum putem sti cu siguranta cand berea este la temperatura perfecta astfel incat sa traim la maxim fiecare moment. Cerneala speciala, aplicata pe ambalaj in anumite zone, se activeaza incepand de la cca 10°C, iar in jurul valorii de 8°C, activarea este completa, zonele termosensibile devenind albastre.
Bergenbier a lansat tehnologia inovatoare prin care stii intotdeauna cand berea e rece ca gheata. Doar priveste muntii! Sunt albastri? Atunci racorirea e totala!
 In plus, Bergenbier a lansat berea Fresh Soc perfecta pentru doamne. Ea combina aroma florilor de soc cu gustul berii, obtinand astfel racorirea perfecta si savuroasa pentru zilele toride de vara.
Am fost foarte incantata ca am fost aleasa sa testez berea Bergenbier in noulo ambalaj Munti Albastri si vreau sa va spun ca o voi alegea de acum in colo pentru familia mea din mai multe considerente: are pret atractiv, este gustoasa, ma ajuta sa stiu cand are temperatura optima pentru a fi consumata si are arome si pentru cei care prefera berea in aceste combinatii. V-o recomand si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu