joi, 18 mai 2017

Campanie testare buzzstore testare produse Schauma Nature Moments

Prin intermediul BUZZStore am primit kit-ul de testare Schauma de la Schwarzkopf.
Kit-ul de BUZZ-er contine:
- 1 sampon Schauma Nature Moments,
- 1 balsam de par Schauma Nature Moments,
- 6 brusuri cu informatii despre produse, una pentru minme si 5 pentru prietenele mele,
- 5 cadouri Schauma Nature Moments constand in saculeti parfumati cu floare de lavanda realizati manual, pentru prietenele mele,
- 1 cadou special pentru mine constand intr-o lumanare parfumata, anume creata pentru momentele de relaxare,
- 1 ghid de buzz.


Am distribuit cu drag prietenelor mele brosurile si materialele promotionale personalizate Schauma. 





Eu am primit pentru testare Schauma Nature Moments Honey Elixir & Barbary Fig Oil care fortifică structura firului de par si il hrănește pentru a preveni degradarea sa in viitor.
Noua gama de ingrijire a parului Schauma Nature Moments utilizeaza doar esente de origine 100% naturala și sunt testate dermatologic. Acestea sunt blande cu pielea capului şi nu contin niciun fel de siliconi sau coloranti artificiali. Mai mult decât atat, au un pH neutru, astfel încat, după spălare, părul rămâne nu numai curat, ci devine si frumos în mod natural si rezistent de la rădăcini pana la varfuri.
Sunt foarte multumita atat de sampon, cat si de balsam care in plus fata de beneficiile pe care vi le-am enumerat, miros si extraordinar de frumos.
Exemplul din imagine este elocvent!
Noua gama de produse Schauma Nature Moments s-a dovedit a fi la inaltime si atunci cand am hotarat sa imi fac parul cret. Parul este stralucitor si matasos in continuare, fapt care ma bucura din plin!
Samponul cu elixir de miere si ulei de smochine pentru fortifiere si hranire cu formula special creata pentru parul fragil a reusit sa-mi dovedeasca faptul ca fortifica structura firului de par si ofera elementele nutritive esentiale acestuia.
Parul meu este sanatos, chiar daca difuzorul si-a facut treaba prin aerul fierbinte pe care l-a aplicat parului pentru incretire.

Recomand tuturor prietenelor mele folosirea noii game de sampon si balsam Schauma Nature Moments! Campania de testare a fost o adevarata incantare pentru mine!
#buzzschauma #naturemoments

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu